معاون وزارت خارجه آمریکا برای گفتگو درباره افغانستان به قطر و پاکستان سفر می‌کند تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ روز‌های فارسی فوتسال آسیا قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد
سرخط خبرها

یک مربی انگلیسی هدایت تیم ملی فوتبال افغانستان را برعهده گرفت

  • کد خبر: ۱۹۳۳۴۶
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
یک مربی انگلیسی هدایت تیم ملی فوتبال افغانستان را برعهده گرفت
فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گوید که اشلی مایکل وستوود، مربی انگلیسی با عقد قرارداد یک‌ساله هدایت تیم ملی فوتبال افغانستان را برعهده گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال افغانستان گفته است که مراسم معرفی اشلی مایکل وستوود امروز چهارشنبه، ۱۷ آبان در کابل برگزار شده است.

محمدیوسف کارگر، رییس فدراسیون فوتبال این کشور در این نشست گفته است که پس از مشورت با کمیته اجرایی و بخش فنی فدراسیون به این نتیجه رسیدیم که اشلی مایکل وستوود انگلستانی با تجربه‌ خوبی که دارد، می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای هدایت تیم ملی فوتبال افغانستان باشد و خوش‌بختانه با آقای وستوود به تفاهم رسیدیم.

اشلی مایکل وستوود نیز در این نشست خبری گفته است که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تیم خوبی را روانه‌ مسابقات مرحله‌ی دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ کند.

وستوود افزوده است که با هدف و انگیزه‌ پیروزی با تیم ملی فوتبال افغانستان در برابر تیم‌های ملی قطر و کویت به میدان خواهد رفت.

فدراسیون فوتبال به سابقه و تجربه‌ اشلی مایکل وستوود اشاره نکرده است.

یک مربی انگلیسی هدایت تیم ملی فوتبال افغانستان را برعهده گرفت

پیش از او عبدالله المطیری، سرمربی کویتی هدایت تیم فوتبال افغانستان را برعهده داشت.

گفته می‌شود که المطیری از سمت‌اش اخراج شده و بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان نیز با او اختلاف داشته‌اند.

اخیرا برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان، فدراسیون فوتبال این کشور را متهم به تجارت و فساد کرده و گفته‌اند که دیگر حاضر نیستند با مکان آلوده با فساد» همکاری و در تیم ملی بازی کنند. روشن نیست که این ماجرا به کجا رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->